karakiz1 ben doğum esnasında öğrendim doktorun tepkisiyle düşünün yaşadığım korkuyu neyi var bebeğimin diye çok ağladım. Şimdi 50 günlük kafası büyüdükçe baktım baya baya düzeliyor. Açıkçası reflü yatağını ben de kullanmama rağmen yastıkta uyurken yatırmıyorum gün içerisinde uyanıkken kullanıyorum. Bence onun da faydası var. Hiç canınızı sıkmayın kafasının şekli çok değişiyor ☺️🌼