Kizlar hamileyim 12. Haftamdayim eskiden carpintim olduğu için beloc kullanırdım ama şuan kullanmadım hiç doktora da sormadım iki gündür 120 e kadar çıkan nabız hızım var dinlenmeme rağmen düşmüyor aranızda gebeliginde kullanan var mı ayrıca coraspin 100 kullanıyorum