Zuhalsareelif Kızlar normalde cok hareketlı nstde bıle durdurmuypr o aletlerı . Ama sabah bole bıraz hareket ettı cok degıl sımdı ne yaptıysam hareket etmıyor sadece bı kez tekme attı gıbı .gıdıcemde acaba son gunlermı dıye kı
Buseyllzr Zuhalsareelif kendini yorduysan ondan da olabilir 2 gün önce bende post actim hareketleri az diye. Dün de tam tersi karnından çıkacak gibiydi. Tatlı yiyip soluna felan yattin mi canım hala bı hareket yoksa mutlaka git acile bekleme ama panikte yapma giderken banada haber ver mutlaka 🙏
melina2020 Zuhalsareelif Panik yapmayın bebeğin alanı daraldığı için yavaşlıyor hareketleri 40 haftayı geçirmeyin ben geçirmedim kurtulun bir an önce kilosu filan iyise
Aslihan-_-95 Zuhalsareelif derin uykuya bile dalmış olabilir. Karnınıza yüksek sesli bir müzik dinletebilirsiniz. Ben bizimkini öyle uyandiriyorum
Zuhalsareelif Annehayalim Herbisey Vera09 Buseyllzr melina2020 Zeyneponur Yok kızlar neler yaptım hareket eder belkı dıye aksıne karnım ındı yumusacık oldu bana dua edın hastaneye acıle gıdıcem
Herbisey Benim bebeğim son günlerde daha da hareketlenmisti ve baya sert hareketlerdi. Bence bir an önce kontrole gitmelisiniz.
Sinemmmasya Zuhalsareelif Mutlaka gidin baksınlar hemen Allah korusun. Bir şey olmamıştır inşallah mutlaka haber verin…
GizemAlkan Zuhalsareelif kuzuzm bize niye soruyosun gitsenw doktora yaa burdakilermi sana nedenini söylicek yanii. çıldırıyorum böyle mesajlara yaa
Zuhalsareelif Buseyllzr hastanedyım ınsallah guzel haber verırım kızlar daha bıse bakmadılar yogun bıraz
Zuhalsareelif Lylaars tansıyonum yukse cıkdı beklıyorum gıreb hasta ıkı saat cıkmıyor malesef bende cok endıselıyım anc geldım doktorA dua edın ınsallah
Zuhalsareelif Buseyllzr Lylaars Kızlar sukur yasıyor en cok korktugum Nstde bellı olur hersey dedı bakalm acıklıgım var bır parmak dıyor