Ozgeucak Ben 2 aylık hamileyim. Bu ara çocuk gelişimi için neler yemeliyim ? Yardımcı olursanız çok sevinirim ☺️
mucizemizibekliyoruzz Ozgeucak canım bol bol protein almalısın. Sabahları haşlanmış tam pişmiş yumurta, süt mutlaka tüket. Ara öğünlerinde ceviz badem vs. yemelisin. Yoğurt, kefir bunlarda çok faydalı. Et tüketmelisin.
Agg0207 Protein agırlıklı beslenmelisin canım et süt yumurta falan tavuk tüketmiyorum mesela ben doğal olmadıkları için abur cubur paketli koruyu maddeli gıdalardan hep uzak durdum hep başından beri hamileligin