Zeeynepp bende öyle canım. Bir sene olmadı evleneli. Diğer tüller makinede yıkanıyor da. Bunlar malum
Canım aklında olsun ben az önce yıkadım. Bulaşık Makinesi tableti, fairy, kosla elime ne gelirse döktüm. Ama en büyük etken tablette oldu. Tabletten önce sadece kosls fairy ile yıkadım çıkmadı. Son şansımı deniyim dedim çok şükür tabletle çıktı. Bende işte mutfağın storunu yıkadım. Klasik mutfak yağ leke toz iz….