Kızlar 7.haftaya girdim nasipse çarşamba kalp atışını duymaya gideceğiz ama ben aşırı halsizim sanki hasta gibiyim hiç bi iş yapasım yok ayaklarım tutmuyo sanki yemek zor yapıyorum birde taşınacağız bu ayın sonunda hiç ev toplamaya halim yok yani biliyorum gebelikte halsizlik normal ama bu derece de olması bazen korkutuyor sizdede var mı böyle halsizlik