miyopmom Almla 40+6 geldi kizim😅 bende simdi 39+5 deyim bu sefer erkek dun sanki sanci baslicak gibiydi ama yanlis alarm🥲
Emine003 Almla Bende 38+5 im canım ama gelmiyooo minik 😅 Erken doğum riskimden dolayı aylarca yattım 2 haftadır ayağa kalktım ama yok bu seferde oğluşum bize küstü o gelmiyo 🙈🤣🤣
Serifedayan Almla 39+2 deyimiz yapmadığım şey kalmadı ama minik kızımın gelmeye hiç niyeti yok yalancı sancı bile yok
Almla miyopmom ayy maşallah valla gelmek bilmiyorum çatı muayenesi yapıldı persembe günü sancılar giriyor çıkıyor ara ara özel bölgede batma oluyor
miyopmom Almla InsAllah hayirla saglikla gelsinler 🤲🏻 Sicak sudan ciktim ve su an pilates topun uzerindeyim ama sancim hic yok gelecek gibi degil
Esila75 Hadi inşallah gelsinler artık banada hep kız çocuk erken gelir dediler her işimi hallettim ama gelen giden yok daha da inanmıyorum kimseye 😂
Almla Esila75 kız bana da öyle dedıler iki hafta erken gelir dediler doktor da 32. Hafta da erken gelebilir dedi hani gelsin diye gözüne bakıyorum gelen giden yok
Yunrey Emine003 bebeğiniz döndü mü bende de erken doğum riski oldu çok yatmadım ama fazla kendimi zorlanmadım da ama bebeğim de dönmedi makat gelişi normal doğum olmasını istiyorum o huzde çok gittiği yere kadar bekleme kararı aldım 😁
DilaraArslan07 Emine003 ayyy benimki de küstü galiba şimdi bol bol yürüyüp egzersiz yapiom gelmio 38+3
miyopmom Almla gece acildeydim Bakin dedim asagiya acilma var mi diye kontrol etti ama acilma felan hic bi sey yok dedi🥲
Emine003 Almla 😂😂 kız gelin hadi hakket dediğin gibi totem yapalım kim doğurursa yazsın bu posta tamam mı 😅😅
Bsra19ogz Almla doğuranda doğururken dua etsinde bizde doğurak hemen sağlıkla hepmz 🥰🥰evler temizlendii camlar slindii valiz hazrlandı dün bi çamur yağdı heryer battı gene🤣🤣