ZeynepAren Merhabalar, 21 haftalığım bebek haraketlerini sadece göbegimin altında kasıklarımın orda güçlü bir damar atması gibi hissediyorum arada bir sizlerde nasıl oluyor acaba ? Göbegin üst taraflarında da hissettiginiz oluyor mu bu haftalarda merak ettim:)
Birgul ZeynepAren o haftalarda genelde oralarda hissediliyor, 27-28 den sonra daha çok yukarda hissederdim ben☺️
_Arslan_ ZeynepAren ilerleyen zamanlarda oluo pozisyon değiştirio sanirm o haftalarda bnde öyle hissediodum.simdi karnımın sağında yuvarlandıgini hissediorm
Neziya12 ZeynepAren aynı bende alttan hissediyorum yukarıdan hiç hissetmedim daha 21 haftalık bu arada
GizemAlkan ZeynepAren bende bu şekilde hissediyorum 20 haftalığımm (19+6) bana hissediyorsun işte diyolar mantıklı geliyor mango bğyüklüğündeki bebenin nasıl tüçlü bir kası olsunda tekme atıp canımı yapsın kii. anca okadarcık atabiliyor tekmesini iştee 🤣🤣🤭🤭👍👍
ZeynepAren Birgul yaa bende acaba ben bebek haraketi değilde bagırsak harareketimi hissediyorum diye şüpheye düşmüştüm hep altta olunca çok teşekkür ederim :))
_Arslan_ ZeynepAren okadr güzel ki ilk korkmuştum Allah’ım içimde bişey hareket edio diye nasıl yapcam diye şimdi oynamayinca bn durtekliorm uyansinda tekme atsın diye gerçekten annelik çok değişik bı durum insan hep karnını sevio ciktikca ilk kez bukadr vicdan azaplari çektiğim oluo bı ilaç içsem ki doktorların verdiği hemen Allah’ım oğluma bişey olmasın diye dualar ediorm Allah hepimizin yavrusunu sagsalim kucağımıza almayı nasip etsin sağlıklı sihatli büyütelim
Pelinakcn ZeynepAren bende 25.haftadayım çok nadir göbek deliği hızasında hissediyorum. Doktorum kesemin geniş olduğunu bebeği altta taşıdığımı söylemişti