Aslanirem twinmama2 ben Ankara’da yaşıyorum özel muayane yerine gidiyorum 9 bin doktoruna verdim 7 bin de hastaneye vereceğiz
twinmama2 Aslanirem hastanede çok almış ya ben henüz sormadım kaç diyecekler bilmiyorum hastaneye karar veremedik daha
Aslanirem twinmama2 çok pahalı hastaneler ama hemşirelerin tecrübelerine olası bir küveze girme duruma çok dikkat etmek gerek ben TOBB hastanesini seçtim hemşireleri yaşlı ve tecrübeli yenidoğan ünitesi çok ilgili allahım yardımcımız olsun 🙏🏻
Carriebradshow Ninjaturtle doktorum Kudret Erkenekliydi. Çook seviyorum kendisini gözüm kapalı tavsiye ederim 🥰
Imnuha twinmama2 Merhaba benimki ikiz değil tek. Antakyada yaşıyorum özel hastanede yapılıyor tüm takiplerim normal doğu 3200 tl sezaryen 5000 tl dedi hastane. Yeni zam gelmiş öyle dediler hatta.