twinmama2 ben aralıkta doğum yaptım hastanemizle o zaman bile bütün herşey dahil 10 bin için anlaşmıştık 37 hafta için doğum randevumuzu aldık ancak doğumum plansız 36. Haftada olunca hemen hastaneye koştum doktorum izinliydi diye hiçbir doktorda üstlenmedi doğumumu o yüzden doğruca devletin doğum evine gittim ve çok da iyi oldu iyi ki diyorum doktorum izinliymiş bi lira bile ödemedim üstelik doktorları da bayağı ilgiliydi zaten en fazla iki gece kalıyorsunuz yani odanız nasıl olursa olsun da ağrınız olunca ortamın hiç önemi kalmıyor o yüzden bence devlet hastanesini de tercihiniz arasına koyun derim