Gozi Kızlar 5 gün oldu doğum yapalı bebeğim de gaz oluyor tecrubeli anneler yardımcı olabilir mi bu normal mi ? Genelde 2 3 hafta sonra başlar diyorlar benimki gazlı doğdu resmen bu arada 37+3te 2500 kilo doğum yaptım
Melike Gozi Bende 37+2 de doğum yaptım benimki de aşırı gazlıydı sürekli inleyip duruyordu😔 Nurse harveys gaz damlası ve kiraz çekirdeği kullandık onlar rahatlattı ve sürekli masaj yapıyordum zeytin yağı ile
Gozi Melike kiraz çekirdeği için göbeğinin düşmesini bekliyorum bakayım damla icinde haftaya doktora sorcam. Ama bu kadar erken olur mu diye aklıma takıldı benim 5 günlük henüz. Teşekkür ederim ilginiz için bu arada 🙏🏻