Doğum yaklaştıkça aşırı heyecan basıyor. Dün kontrolüm vardı resmen bayilcaktim tansiyonum 14/7 cikti doktorum normal dedi. Beni sakinleştirmeye çalıştı ama ben kimseyi duyamıyorum o an maalesef Bi süre sonra sakinlesiyorum. Napicam nasil doğurcam bu çocuğu hiç bilmiyorum.