meir22 Dilarasavul21 29 Haziran son ama doktor her an gelebilir dedi 2.hamileliğim bekliyoruz bakalım 🤷♀️🥰🙏
2298menesa Dilarasavul21 evet önceki doğumlarım normaldi bu üçüncü bklm şimdilik herşey normal heran gelebilir doktor nasip artık sizinki ilkin
Dilarasavul21 Nurayefem bende çok heyecanlıyım normalde 13 haziran dedi doktor ama annem çalışıyordu izin alamadığı için 15 yaptık kaç haftalık oluyor sizin 14 haziranda
Nurayefem Dilarasavul21 kilosu 3 u gecti diye ameliyatin acilir dedi vurarak icerden acar dedi doktor bende sasirdim aslinda
Gece_mavim0 16 Haziran 😍 heyecan stres hepsi karışık bebeğim normal doğum pozisyonunda fakat cesaretim olmadığı için isteğe bağlı spinal sezeryan olacağım 🥰