yymommy İstanbulda yaşıyorum. Eylül başına denk geliyor aksilik olmazsa. Sonbaharlık-baharlık tarzı şeyler aldım genelde. Çok kalın şeyler almadım sıcağa alışsın istemiyorum, evimde kışın sıcak oluyor ayrıca. O yüzden uzun kollu mevsimlik sweatler bodyler falan aldım. Çıt-çıtlı body uzun kollu 5 tane aldım ama 3 tanesini kullanırım ilk zamanlar için, gerisi kısa kollu full içi için. Dış kıyafet olarak tshirt , kısa kollu almadım hiç. Her ne kadar sıcak olsa da havalar anne karnındaki sıcaklığı arıyorlar çünkü. Hastane çıkışları vs. aşırı kalın değil zaten. Onları da 2 tane 5 li , 2 tane 3 lü aldım. Yeterli olur zaten fazla hastane çıkışı gereksiz geliyor bana, alt üst takım aldım yeterince🌸😊