cekik_anne Arkadaşlarom eşim asker izinimiz bitecek bebişi göremicek diye strese girdim acaba hastaneye gitsem rica etsem muayene ederler mi alttan dogumu başlatmak için
goldumsu cekik_anne ben 3 gündür doğum sancısı çekiyorum 40 haftalık olacağım hala çekiyorum hiç bi şekilde müdahale etmediler yatışta vermediler açılma olmadığından