Hulyayksl15 Bebek bezi stoklamak riskli, her şeyi stoklayan biriyim ama ona bulaşmadım. Islak mendil sleepy stoklamıştım 2.5-3 aylık bile değildim o zaman, 6 aylık olduk sorun yaşamadım hala duruyorlar. Serin güneş görmeyen yerde durduğu ve açılmadığı sürece problem olmuyor. Ilk zamanlar pamuk kullanacağım ıslatıp ama bu ıslak mendil stoklamama engel olmadı. 🌸😊