Rumeysa-34-alakk 2 çeşit suda eriyen ilaçlardan bitirdim ama bana mısın demedi kaşınıyor deli gibi artık araştırdım hamile annelerden aldığım önerilerle kaşıntımi ve yanmayı azda olsa geçirdim bir bardak suyun içine 1,2 yemek kaşığı sirke at ama hakiki sirke daha iyi oluyor taharetlenirken o suyu kullanın başta yakıyor ama kaşıntıyi alıyor daha sonra baktım oda işe yaramıyor iyi bir doktora denk geldim 3 gece kaldım hastanede hem damardan hem serumla(7)adet öyle iyileştim şuan evdeyim antibiyotik tedavisine devam ediyorum ilaçla beraber hala geçmiş değil ama rahatsız olmuyorum geçti hepsi