angelicaa İlk gebeliğim olduğu için tam bilmiyorum. Göbek aşağı indikten tahmini ne kadar süre sonra doğum oluyor? 37+3 deyim. Bebeğin hareketleri göbek deliğimin alt taraflarına doğru olmaya başladı. Salı günü randevum var ama biraz telaş yaptım sanırım :D
GamzeDurmus angelicaa valla yarın 33 olucam inşallah, göbeğim 1-2 haftadır çok aşağıda eğer bu doğum yakın demekse benim işim zor 🥲
miyopmom angelicaa gobegim asagida resmen cocuk firlicak diyodum gece kontrole gittim oho ne acilma vsr ne bk sey :(
Ecusska Hiç belli olmuyor canım o benimde göbeğimin altında 39 bitiyor 2 ci gebeliğim telaşlanılcak bir şey yok merak etme 😇
angelicaa Ecusska eşim uzakta 2 haftaya gelecek. yoksa bebeğimizin keyfi ne zaman isterse gelsin tabii :) teşekkür ederim rahatladım🫶🏻
Ecusska angelicaa yok canım hiç korkma telaş yapıp stresede girme boşuna allah sağlık versin babasını beklemeden gelme inşallah 😂😂
miyopmom angelicaa evet ya bende ne heycanla gittim hastaneye ama sadece belimde hafif agri degilde hissiyat var, gelsin istiyorum cok zorlaniyorjm cunku