Temmuzannesii28 ah neler oldu
Benden pembe akıntı geldi geçen hafta ağla ağla
Sonra doktora gittim çok şükür bebekte bisey yok ama progestan fitil olarak kullanıyorum ayağa kalkamıyorum 😵💫
Yarın doktora gidecem kalp atışı için
En son memlekete gidecem dedin sonra daha görmedim seni hiç
Acaba doğurdu mu dedim di
Dikkat et kendine bebişe allahım korusun