Hanımlar merhaba 🌸
Ben doğumda pijama takımı giymeyi düşünüyorum gecelik asla kullanamıyorum ve sonrasında da giymem boşuna almış olurum. Düğmeli pijama takımı aldım 1 takımda düğmesiz alsam emzirirken falan sıkıntı olur mu hastanede üstün düğmesiz olması acaba?