NazAkyol06 ilk iki gebeliğimde de taktırdım tek böbrekliyim o yüzden aşırı ağrım sancım oldu
şimdi 3.gebeligim ilk iki gebeliğimde 95 gün varken takılmış şimdi 104 gün kaldı tahminim 2 3 haftadan USG cektirecegiz
2 hafta önce büyüme var ama şu an için erken denildi
İlk iki gebeligim stent yüzünden son 2 ayım yatarak geçti birinci oğlumu 34 haftalık 2.kizimi 36 haftalıkken doğurdum
Çok şükür normal doğum yaptım doktorum böbrek ağrısı doğum sancisindan daha kötü demişti gerçekten de öyle böbrek bel bacak agrimdan kasilmalarimi suni sancı herşeyi unutturuyor doktorunuzun bilgili olması çok önemli ciğer geliştirici geciktirici ignelerinizi yaptırsın ne kadar gec doğarsa erken doğada sağlıklı olması önemli bol su için stent su icmezseniz aşırı ağrı yapıyor ben belime sıcak havlu sariyordum bacak arama sıcak su torbaları yatana kadar ılık duşa giriyordum Allah yardımcınız olsun inşallah bana gerek kalmaz bu sefer kendime bile bakamıyorum ki 2 yaşında kızım var ona bakacak kimsem yok maalesef