Hfz1818 4. Gündeyim. Sabah tuvalete çıktığımda adet öncesi gibi karnımda bir şey hissettim hep olanlar gibi ve göğüs ağrım ve şişliğim azalmış durumdaydı. O yüzden biraz üzgündüm.sanki hiç bir şey yapılmamış ben normal bir güne uyandım gibiydi. Çok üzüldüm. Son bir saattir tekrar kasıkta hafif ağrı ve batma hissetmeye başladım resmen moralim düzeldi. Böyle bir hafta nasıl geçecek bilmiyorum. Dün gece de iğne yerim şişti. Psikolojim çok kötü. Eğer tutmazsa ikinciyi istemiyorum diye ağlayarak uyudum. Allah hepimize sabır versin. Yani kötüyüm. İnşallah sizler iyisinizdir :)