Sevgiveysi Slm kızlar anneler ve anne adayları biz 29+4 olduk ve bebeğimin hareketleri artik eskisi gibi sert değil sadece toplandığını ve taraf değiştiğini görüyorum bu normal mi sizde hareketler nasil
nuhunannesi42 Sevgiveysi normal.canim benimde 28 29 haftalarda hareket azlığı çok olmuştu doktorada gitmiştim normal demisti. Yeri daralıyor ve bebek ters dönüyor bazen demişti 🥰
Snnr41 20 haftadan beri bebegimin haraketlerini cok sık hissediyorum suan 33haftaligiz daha cok hissediyorum hic uyumuyor bizim kiz🧿🧿 Soylentiye gore erkek bebekler anne karninda daha fazla uyuyormus🤷🏼♀️