Sevgilibocuk geçmiş olsun canım benim Rabbim hepimize şifa versin sana da inslalah ben normalde de şeker hastasıyım hamile kalınca günde 4 defa insülin kullanıyorum korkma eğer verirlerse hiç bişi olmaz Allah’ın izniyle oğlum 2 yasin agircek şimdi de 23 haftalık hamileyim oğlum , 2 800 doğdu kimse inanmıyordu şeker hastası olduğuma yeterki dikkat et canım neler istiyor ama yiyemiyorum herşey evlatlarımız için Rabbim sagsaglim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah sadece yazmak istedim kusura bakma 🖤