Mavidunyamm Momy_eyyuptalha cift doğumlular normal yapamıyor diye biliyorum. Direk sezaryen sebebi. Ama doktorunuz daha iyi bilir. Ben sadece öyle hatırlıyorum okuduğum bir yerde
Lionmother Momy_eyyuptalha ben de çift rahimliyim aynı şekilde. Bir kalp durması nedeniyle bir kaybım var 6 ay oldu deneyeli ama kürtajdan sonra henüz gebe kalamadım. Normal doğum yapamıyormuşuz.
Momy_eyyuptalha Mavidunyamm evet banada sezeryan dedi korkuyorum biraz sezeryandan normal doğum istiyordum ,🤦🏻♀️
Momy_eyyuptalha Lionmother evet doktor bana da dedi sağlıklı olsunlar da sezeryan normal doğum olması önemli değil önemli olan sağlık rabbim yeniden sağlıkla sanada nasip etsin inşallah 🙏🏻 🤗❤️
Momy_eyyuptalha Lionmother bende kürtaj sonrası hiç gebeliğim olmadı 16 ay geçti üstünden kimyasal geçirdim sonra normal gebeliğim oldu oda oksapar proluton Depot progestan kunlaniyorum genetik test falan yaptınız mı
Momy_eyyuptalha Dyg12 bir umut diye dedim belki normal doğum yapanlar vardır diye 😂azcuk sezeryan korkum var
Lionmother Momy_eyyuptalha Yok hayır kaç doktora gittiysem hiç biri ilk kayıpta istemedi çünkü erken haftada oldu 7. Haftada kaybettim 🥺