h_s_1411 Kızlar kese ne zaman görülmeye başlıyor ben en son 27 nisanda adet oldum ama geç döllenme oldu galiba beta değerim 81.9 çıktı doktor 2 haftalık hamilesin dedi 20 sinde randevumuz var gittiğinmde gözükür demi yardım edin lütfen
Omay0707 h_s_1411 gözükür tabi ben kan vermiştim 40 cıktı 5 6 gün sonra keseyi görmüştüm sende görürsün
Nnanaa h_s_1411 1500 ü geçtikten sonra vajinal 6000 lerden sonra da karnınızdan görür ama göremezsenizde hemen üzülmeyin herkesinki farklı ilerliyor hayırlı olsun
Deletedmom83940 h_s_1411 2 haftalık hamilelikte kese gözükmez en az 5-6 haftalarda gözükür bide geç döllenmeymiş
Omay0707 h_s_1411 2 günde kan verip artışına bakmalısım şuanda sağlıklı mı değlmi diye sonra zaman geciyor 😊
[silindi] h_s_1411 bu durumu hiç kafanıza takmayın doktorun elindeki ultrasona göre bile görülmeyebiliyor.
Busraey18 Sizinki geç döllenme olabilir rakamlara takılmayın diyorlar zaten benim artışta biraz sıkıntı var gibi iki katina katlanmiyor değer haftaya doktora çıkacağım
h_s_1411 Busraey18 Bende 20 Haziran’da gidicem inşallah herşey yolundadır ama ister istemez rakamlara takılıyorum
mutluanneee h_s_1411 50 cikmisti 3 haftalikti hesabima gore dr bi hafta dememisti 6 haftada gittim kese gozuktu bebekta ma kalp atisi yoktu bitane boyke kaybetmistim yine sabir ettim 8 haftada gittim minigimin kalp sesini duymustum suan agiliyoo 😂zamannn su gibii
h_s_1411 mutluanneee Allah hayırlı uzun ömür versin canım çok sağol Allah’ım inşallah bizede o günleri nasip etsin 🥰😍😍