Kızlar dün belime ve karnıma inanılmaz bi ağrı girdi arada kasılmalar da oluyordu ve bebek te çok hareketliydi sürekli minik minik idrara çıkıyordum ama sıvı değildi büyük ihtimalle fazla şiddetlenseydi doktoruma yazıcaktım sizce bunlar doğum yakın oldugu için hazırlık ağrılarımı sıvının geldiğini nasıl anladınız daha nişanımda gelmedi 37+4 bu arada