haklisinesracim fakat yine de şaşırmayın bu kadar herkesin fıtratı bir değil saygı duymak gerekli ister kimyasal olsun ister başka türlü olsun , Allah kimseyi evladiyla sinamasin , ben 6 kez gebe kaldım biri boş gebelik kürtaj oldum , ikisi kimyasal , diğer ikisi ise dış gebelikti iki kez laporoskopi ameliyatı oldum ilkinde iç kanama geçirdigim için , üstelik kese tüpün ucunda imiş almasına rağmen değerlerim düşmedi iki kez kemoterapi de kullanılan bir ilaç var ondan vurdular içerideki parçalar erisin diye değerlerim 3 ayda sıfırlandı , ikincisinde ise tupumun biri alındı , şuan tekrar hamileyim ama çok ağrım var endişeliyim , herkesin imtihanı farklı demek istediğim o abartıyor olabilir acısını öyle yaşamak istiyordur anlayisli olup destekçi olmak lazim