eylulmihrasmom
Rab
Merhaba teşekkür ederim sorduğunuz için 🌸
İki kere daha erken gebelik testi yaptım negatif çıktı. Kasığımda çok ağrı olduğu için acile gittim kan verdim regle 7 gün kala, 1.20 çıktı değerim 😕
Şimdi reglime 3 gün kaldı onu bekliyorum gelmezse belki geç döllenme olur diye umut ediyorum. Normalde regl olmadan kasığımda ağrı olmazdı ama şimdi bile ağrım var
Sizde durumlar nedir kızlar ☺️