Merhabalar. Adetim 3 gün gecikti. 2 gün arayla test yaptım çok silik olmak üzere ikinci çizgiyi gördüm. Zaten sürekli uyuyorum başım kalkmıyor, onunla birlikte halsizlik, göğüs ağrısı, kasıklarda ve belde ağrılar var. Acaba Bi daha test yapmalı mıyım ya da ne zaman kan vermeliyim 2. Gebeliğin olmasına rağmen bazen ne yapacağımı bilemiyorum çünkü geçen aylarda ilk kez kimyasal gebelik yaşadım korkuyorum yine aynısı olur mu acaba ağrılarım Bi artıyor Bi azalıyor.