arkadaşlar bir şey paylaşmak istedim ben yeni fark ettim adet takip uygulamaları maalesef standarta göre ovülasyon günlerini gösteriyor testle takip etmeyenleri çooook yanıltır, benim döngüm ortalama 31 gün olduğu için yumurlamam daha geç oluyormus ama uygulamada her zaman 14. güne denk geleni gösteriyor, bu ay ovülasyon testine başladığım için uygulamada 2si yumurtlama gösteriyor ama testte çift çizgiyi hala göremediğim için strese girmistim, daha sonra baska uygulama indirdim ona regl günlerimi girdim ve o standarta göre degil benim ortalamama göre yumurtlama günümü belirledi ona göre ise yarın yumurtlama gösteriyor, belki ben gibi olanlar vardır diye paylasmak istedim 🙏🏻