seymataner7 benim de 12. haftamda oldu bebekte sorun yoktu kanama alanı da göremedi doktor rahim ağzı kapalı dedi bebek el bile salladı. Her ihtimale karşı iğne verdi. Bikaç gün dinlendim hiç kalkmadım kanama kesildi 10 gündür bişey yok şükür. Sanıyorum 12 hafta tam regl günümüz olduğundan vücut atıyor kalıntıları. Çok üzülmemeye çalışın bebeğe de yansıyor bu haftalardaki kanama normal diyorlar. Mutlaka haberdar edin ne olduğunu