18-20 şubatta ortalama adet olmam gerekiyordu baktım gelmiyor içime şüphe düştü ☺️ 20 şubatta doğum günümdü pazar gününe denk geldi gizli gizli eczane aradım bulamadım sürpriz yapacaktım 21inde test yaptım çift çizgi 🙈 ertesi gün doktora gittik 4+2 mişim sanırım anlamıyorum da o zaman bu ne acele dedi doktor kese bile göremedik 🙈 o zamanlar gerçekten geçmek bilmiyor. Şimdi 19. Haftaya girdik ☺️ Artık zaman yavaş da olsa geçiyor ama başlar gerçekten çok heyecanlı 🥹