Arkadaşlar merhaba aranıza yeni katıldım 6 haftalık gebeyim felâket bademcik şişmesi olmuş gece uykudan uyanıyorum gargara boğaz spreyi kullanıyorum ama geçmiyor ballı süt filan ise yaramıyor yutkunamiyorum Dr gidersem antibiyotik verecek bebeğin gelişim döneminde antibiyotik kullanmak istemiyorum bana yardımcı olacak kimse varmı