Kızlar 34+4 hamileyim çarşamba randevum var ama yaz olduğundan mı bilmiyorum böyle çok ayakta kalıp yürüyünce yani sıcak havalarda bildiğiniz külot ön taraf tüm su ama kokusuda oluyor ve Allah izin verirse kızım olacak burda çok okuyorum yok durmuyor yok çok hareket ediyor diye benim bebeğim baştan belli öyle çok hareketli biri değildi şimdide değil ama Korkuyorum çevremde kız bebek zaten çok hareket etmez diyor kız bebek anneleri sizde durumlar ne