Mercimeginannesi15 kuzum iç çamaşırı sık değiştir . Enfeksiyon olabilir , şeker olabilir , amniyon sıvısı sızma olabilir veya idrar kaçırıyor olabilirsin. 20-24 e kadar bende yaşadım shatta 22. Hftda doktorum amniyon sıvısı mu geliyoe acaba diye testte yaptı negatif çıktı. Sorna gebelik şekerim olduğu ortaya çıktı. Diyetle şekerm düzelince akıntım da düzeldi