atak13 ben hamileligimin başlarında sonda takıldım ve 8 gün sondayla yaşadım, sezeryanda sondayi uyusturduktan sonra takiyorlar ve cikarirken ve sonrasinda hic bir aci yok, çünkü sonda takildiktan sonra geri cikmasim diye icerde kalan kismina jel gibi sivi basiyorlar cikarirkende o siviyi siringayla cekiyorlar kendiliğinden çıkıyor sonda,hic dert bile etmeyin