Handeasel
Canım valla korkulacak birşey yok ben de ilk oğlumda belden uyusturdular çok rahat geçmişti hatta bir gün sonra eve gectigimde ayaklanmış tim annem zorla yatirirdi nazar olacak hemen ayaklanma die 😊 rabbim sağ saglim bebeğini kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲