39+2 hem doktora hem özel ebeye gidiyorum.İkisi de Kontrol altında tutup bekletiyorlar.Özellkle ebem çocuğun akciğer gelişimi annenin süt hormonları ve vücudun doğum hazırlığı için müdahale ettirme diye tembihliyor.Bu kadar bekledik ben de bekleme ve doğal akışına bırakma taraftarıyım.Günü dolmuş ve doğumu kendi başlatmış çocuk kilolu olsa da kolay oluyor.Müdahele edilerek doğum başlatılınca daha zor oluyor