Kızlar merhaba , dünden beri geçmeyen bi kasık ağrım var özellikle sağ kısımda ara ara daha fazla olabiliyor apandisit olabilir mi ? 24+1 ikiz gebeyim. Acile gittim ntsye bağladılar sancım çıkmadı bebeklerle ilgili bir problem yok dediler kadın doğumcum takip et kendini belki apandisit olabilir dedi çok korkuyorum başına gelen var mı ?