Kızlar 37+0 olduk 15 dakikadır iki kez kasılma yaşadım şimdi ise yavaştan regl ağrısı gibi ağrım olmaya başladı çok çok hafif bel ağrım var gibi anlayamıyorum da normalde 11 gün sonra planlı sezaryen günüm var acaba bu yalancı sancı mı oluyor? Bir de sol tarafımda batma bıçak saplanıyor gibi tüm gün zaten çatı ağrısından yürüyemez olmuştum hiç kasılma vs yaşamazdım ama yalancı sancı diye düşünüyorum böyle bir durum yaşayan var mı?