İlk gebeligim diye gittim durdum ama sanırım ikincide o hatayı yapmam zaman geçmiyor çünkü gittikçe stres yaptım neden kalp atışı yok neden bebek gözükmuyor diye. Bı daha çocuğum olursa 8. Haftada gider hem kalp atışını net duyarım hem kendisini görürüm. Kimyasal ya da dış gebeliğim olmuş olsa o güne kadarda çoktan kendini belli eder zaten. Bu dediklerimi linçleyen olur belki ama gidip bişi görememek de stres yapıyor, sen nasil huzurlu olacaksan stressiz olacaksan öyle yap canım