esrasaluvan Gebelikle kacla kaç arasında olmalı benim ki inip çıkıyor doğum haberi mi bu acaba bilgisi olan bilgilendirebilir mi gece gece telaş icndeyim
ipekveatlas 14/9 sınır 12/8 genel olarak iyi ama herkesin tansiyonu farkklıdır bazılarının normal tansiyonu bana düşük gelebilir ama onlar için sorun yaratmaz.. senin kaç?