RojdaK Haftanıza göre göbeklerinizi atarmısınız kızlar benım 18 hafta oldu ama minnacık bi çıkıntı dışında bişey yok gören inanmıyor gebe olduğuma normalmi sizce😒
RojdaK momofthreechild 15 haftalık göbeğin benım 18 hafta ama senın 15 haftalığının yarısı kadar bile değil 😱 niye çıkmıyor anlayamıyorum
momofthreechild RojdaK benimde sonradan cıktı yani daha yeni yeni elbise giyince önde gidiyor 🥹😀 belki iç karnın geniştir
momofthreechild RojdaK 😀 deme öyle ya bende şimdi acaba cokmu kilo aldım diyorum 52 kg ile hamile kaldım suan 62,5 olmusum 🥹
RojdaK acemianneee_31 ya nekadar geç çıkarsa okadar iyi bebeğin sağlığıyla kendısıyle ılgılı bı sıkıntı yoktur değilmi 1 aydır doktora gitmiyorum doktorum usun bı ara koydu kontrole korkmaya basladım
acemianneee_31 RojdaK hayır canım ne olacak iç karnın geniştir benim hamile olduğuma o dönemler kimse inanmıyordu bile
RojdaK Cansu0834 işte bende bel kalınlaştı bi tık normalde belim çok ınce ve göbeğim hiç yoktu sımdı bı tık ayva göbek 🤦🏻♀️
nmtock41 RojdaK 26dan sonra bir büyüdü sonunu düşünemiyorum şuan 35 hf dayım iyice zorlaştı herşey 🤣 sonumuz hayır olsun hepimizin inşallah
Yldz-pk RojdaK Normal . Benimde öyle 16 haftalık küçük bir göbeğim var .😌 Anı yaşayın hiç bir sorun yok olsa doktorunuz muhakkak söyler takmayın kafanıza . Siz sadece sağlıklı beslenmenize dikkat edin 🌸😌
benito RojdaK 17+4. haftadayım, uzun bir süre önce karnım çıktı 🤷🏼♀️ 5.ayın başındayız artık belli olması bana normal geliyor. Hiç kilo almadım şu ana kadar ama karnım gayet belli, futbol topu yutmuşum gibi😅