Benimde belde agrilarim
Basladi sancim basliyo diye heycan yaptim belki bi umit acilmamda ilerlemistir diye hastaneye geldim sancilarim 20-30 larda en fazla acilmamda hic yokmus. Rabbim hayirli saglikli bir sekilde kucagimiza almayi nasip etsin son zamanlar gercekten zormus