Kızlar yaklasık 2 3 aydır karınca gıtmıyo ilklerde mutfak dolaplarındaydı hergun temızlıyodum yine geliyordu sonra tezgahta derzlerın aralarından cıkmaya basladı gunde 3 4 kere temizliyorum sımdı evin her yerındeler banyo tuvalet mutfak dolaplar yerler ust katta kolıdorlarda yatak odasında terasda balkonda her yerde karınca ilacı denedim limonlu su denedım sirke denedım tuzlu su denedim denemedıgım bısey kalmadı yinede gitmiyorlar makarna paketini delip ıcıne gırmıs ler aynı sekılde cekırdege fındıga da herseyı kapalı kutulara koydum hıc bısey bırakmadım yine aynı kafayı yıcem artık dogumuma da az kaldı bıde ısıran cinsten cocuga da gelirse yada misafir gelince oyle gorse gorulmıycek gıbı degil bıde 2 gunde bı temizlık yapıyoruz ben yapmasam bile esim supurup siler bıde sımdı erken dogum riskinden dolayı tuvalet harici kalkmam yasak nasıl yapıcam akıl verin lutfen artık bısey yiyemez hale geldim 😥