Nehir__ce Ya kızlar sizdede oluyor mu bilmiyorum ama 13. Haftadayım istisnasız her gece karnım gurulduyorsak acıkıyorum yemekte istemiyorum şuna bunu yazarken bile karnım kazınıyor normal mı sizce
Melike464860 Nehir__ce 21haftaligim benimde bu ara karnım çok acıkıyor ama yemiyorum mide kazıntısı ile uyuyorum 😄
Busrakuzeyasaf25 Ahhaha galıba nomal bende sendenım mıdemı kazıyolar Sanki ama gel gör ki bırsey yemekte ıstemıyorum sadece acıkıyorum
Nehir__ce Yalnız değilmişim öyle böyle o kadar çok acıkıyorum ki karnımın kazınmasından ağrı yapıyor 😞
Babysharkdutdutdut Nehir__ce ah o gece yemeleri yüzünden 27. Haftada 8 kilo aldım. Şuan bile açım ama yememek için zor tutuyorum kendimi
Babysharkdutdutdut Nehir__ce gayet ideal almışsınız siz. Ben karbonhidrat a çok yuklendigim için öyle oldu. Siz dikkat etmeye çalışın 🥲
Ezgiduru Nehir__ce benm de kaziniyor su an karnım ama hiçbir şey yemek istemiyorum aslında epey istahsizim