Smyr44 prilam dr , akşam yatmadan 2 tane için en azından hayatı daha yaşanabilir kılıyo ve zararlı olsa hiç kimse kullanmaz ama kullanmak zorunda kalıyoruz malesef kendinize işkence etmeyin ilacı kullanın ve beslenmenize devam edin en azından 3.aydan sonrasına bebek sizden besleneceği için vücudunuz daha dinç olur yediklerinizle