Kızlar ya sizden fikir almak istiyorum doğum anında ve sonrasında fotoğraf çektirmek istiyorum yalnız hastane bizim anlaşmış olduğumuz fotoğrafçı var başka biri doğuma giremez diyor ama hem şartları hem fiyatı bana uymuyor hastane böyle bir zorunluluk yapabilir mi fikirleriniz benim için önemli 🌸