Seymanurblbl Kizlar 20+1 olduk burun tikanikligim gun geçtikte artiyor, alerjik mi anlamadim ki hamilelikten once bu kadar uzamiyodu, sanki burnum dopdolu etle kapli ya Bas agrisi yapiyo nefes alamadigim icin yok mu bunun caresi.
mor_menekse Seymanurblbl evet canım bende de oldu 15 haftaligim 1 haftadır çekiyorum.daha önce açmıştım bunla ilgili post. Genkede oluyormuş çoğu kişi yaşıyor bu sorunu doktoruna sor ben öyle yapicam bazen sprey verebilirmis gerek duyarsa.
ceren52 Seymanurblbl burun spreyi önermiyor doktorlar ama ben eczaneden cocuklar için olan bi sprey aldım cok zor durumda kalmdan kullanma dediler 2 kere kullandım sadece 32. haftadayım .. buharlı su iyi geliyor kova gibi bişeye yapıp kafanı havlu ile kapatıp içine çektiğinde doktorda onu önermişti bana
babysmommmm Bende 17. Haftadayim Bir iki haftadır burun tıkanıklığı yaşıyorum Daha öncesinde alerjiden kaynaklı oluyordu ama şimdi daha çok zorluyor Sprey istedim doktordan gebelikte çok önerilmiyor dedi. Deniz suyu denedim o da fayda etmedi. Duş alıp yatınca biraz faydası oluyor ve yastığımi yüksekte tutup uyumaya çalışıyorum. Burnum tıkalı olduğu için gece ağzım açık uyuyorum uyandığımda dilim kupkuru olmuş oluyor.sirayla uyu su iç yat tuvalete kalk şeklinde gece üç dört kez uyanmaktan gına geldi . Şimdi yüksekte yatınca çok daha rahat oluyor
Seymanurblbl babysmommmm valla ben illiadin kullaniyorum 5 gündür yoksa uyuyamıyorum ya vallahi gina geldi 14. Haftadan beri nefes almakta gucluk cekiyorum geniz eti mi var anlamadim, hormonlardan sebepte oluyomusta caresi bulunmali ameliyttan korkan ben ameliyat olmak istiyorum o kdar bide daha 20 haftam daha var katlanilirmi
Seda5885 Seymanurblbl kulak burun bogaz doktoru illadin burnunu mahveder dedi kesınlıkle dedı bana verfiği risonel dıye bir sprey ve antıbıyotık
mor_menekse Seymanurblbl grip değil grip hissi veriyor hormonlar burun kanallarını sisiriyormus oyuzden . Bide afrdersin balgam felan da uretiyormus hormonlar balgam atmak ta normal aklında bulunsun
Seda5885 Kızlar 33.haftamdayım 3aydır burun tıkanıklıgı nefes problemı öksürük vardı ne yaptıysam gecmedı okyanus suyu falan en sonu kulak burun bogaza gıttım hamılelıkte burnumda polip olusmuş et ama etin daha kotusu dedi bu bende agızda kaşıntj,tat ve kokuda problem dış etlerimde agrı yaptı cunku ilerlemiş bugun burun spreyı verfi hamıleler kullanablıuormus rahatlattı.Eger burun tıkanıklıgı yasıyorsanız mutlaka kulak burun bıgaza gıdın ben basta gıtseydım belkı bu durumda olmazdım dogumdan sonra et kesınlıkle alınmalı dedı
Seymanurblbl Seda5885 evet ama burnumu tek açan sprey oydu ne uyuyabiliyodum ne baska bisi yarindan itibaren kullanmicam ve ptesi de ilk isim kbb ye gitmek olucak